Тәуелсіз елдің жастары мықты, рухты, патриот болуы тиіс
Мұхтар Әуезовтің «Ел боламын десең – бесігіңді түзе» деген сөзінде қаншама мән жатыр. Жас ұрпақты өз елінің патриоты етіп тәрбиелеу жолында аянбай қызмет ету ата-ана мен ұстаздардың міндеті. Қазір ақпараттық технология заманы. Бүгінгі күні ерекше, білімге құштар, жан жақты дамыған ұрпақ өсіп келеді. Олардың ойлау қабілеті мен сана сезімі ерекше дамыған. Ұрпағымызға патриоттық сезімді ұялатып, болашақта елі үшін қызмет ететін маман болып қалыптасуына үлес қосу маңызды.
«Ұлттық құндылықтарды насихаттау аясында Астана қаласы мектептерінде «ALTYN URPAQ» жобасы жүзеге асырылуда. Бұл жоба Ұлттық спорт түрлерін (тоғызқұмалақ, қазақ күресі, асық ату) және ұлттық өнерді (домбыра шерту, дәстүрлі ән айту, қазақ биі, қазақ әндері) кеңінен таратуға бағытталған.
Балалардың зияткерлік ойлауы мен танымдық қабілеттерін дамыту мақсатында 2022-2023 оқу жылынан бастап мектептерде 80-ге жуық шахмат үйірмесі жұмыс істейді. Биыл Қазақстан Шахмат федерациясының бастамасымен 29 мектепте шахмат бағдарламасы 1-4 сыныптардың вариативті компонентіне енгізілді», – деді басқарма басшысының орынбасары.
Өткен оқу жылынан бастап білім беру ұйымдарында тәрбие жұмысын жүйелеу үшін «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы әзірленді. Ол өскелең ұрпақтың рухани-адамгершілік, зияткерлік және әлеуметтік дамуын қолдауға бағытталған. Бағдарламаның Астана мектептерінде қалай жүзеге асырылып жатқандығы туралы Коммуникациялар қызметінде өткен брифингте қалалық білім басқармасы басшысының орынбасары Серік Әділбаев мәлімдеді. «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы аясында өткен оқу жылында Астананың барлық білім беру ұйымында «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталықтары» ашылды. Орталықтардың жұмысы ата-аналардың мектеп өміріне етене араласуына, бала алдындағы жауапкершіліктерін арттыруға, позитивті ата-ана болуға, оларға педагогика-психологиялық сүйемелдеуге бағытталды. Аталған орталық мамандарына барлығы 35 мыңнан астам ата-ана жүгінді.
«Әрбір білім беру ұйымында «Әкелер кеңесі», «Аналар кеңесі», «Ақсақалдар кеңесі», «Аналар мектебі»,«Аталар мектебі», «Әжелер мектебі», «Ағалар мектебі» және «Келіндер мектебі» сияқты «Даналық мектептері» белсенді жұмыс істеді. Мысалы, 2022-2023 оқу жылында мектеп іс-шаралары мен тоқсан сайынғы жиналыстарға 63 446 ата-ана қатысты, ал 2023-2024 оқу жылында олардың саны 110 523 ата-анаға дейін өсті. Бұл жұмыс әдістері ұлттың болашағы үшін жауапкершілікті сезінетін мұғалімдер мен ата-аналар үшін маңызды құрал болды», – деді спикер.
Астанада 11 мектептен тыс қосымша білім беру мекемелері жұмыс істейді, ал жалпы білім беретін мектептерде оқушылардың әртүрлі қызығушылықтары бойынша 2 131 үйірме мен секция жұмыс істейді. 2023-2024 оқу жылында қосымша біліммен 213 556 бала қамтылды, бұл 81,5% құрады.
Жалпы білім беру және қосымша білім беру ұйымдарында «Пікірталас қозғалысы» белсенді жұмыс істейді. Биылғы оқу жылында мектеп пікірталастарына 4632 оқушы, ал колледждерде 1600-ден астам студент қатысты. БИЛ және Бином мектебі сияқты мектептердің оқушылары да үлкен қызығушылық танытып, қалалық турнирлерге белсенді қатысады. Пікірсайыс қозғалысын дамыту мақсатында қалада 500-ге жуық іс-шара өткізілді.
Демалыс кезінде екі жыл бойы пікірсайыс кеңсесінде дәстүрлі «Жазғы пікірсайыс академиясы» өтеді.
2024-2025 оқу жылынан бастап «Біртұтас тәрбие» жаңартылған бағдарламасы мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік білім берудің барлық ұйымының оқу-тәрбие процесіне енгізілді. Бағдарлама аясындағы іс-шаралар әр баланың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оның шығармашылық, зияткерлік және физикалық мүмкіндіктерін толық ашуға бағытталған.
Бағдарламаны жүйелі және үздіксіз енгізу үшін білім басқармасы мына шараларды әзірледі.
Мектептер күнделікті іс-шаралардың жоспарлары мен бағыттарын дайындап, ұсынды. Аптаның әр күніне ат берілді, оның аясында тәрбие жұмысы жүйелі түрде ұйымдастырылады. Мысалы, дүйсенбі – «Әдеп күні», сейсенбі – «Денсаулық күні», сәрсенбі – «Кәсіби бағдар күні», бейсенбі – «Тазалық күні», жұма – «Ұлтық құндылықтар күні».
Г.Тұрсынқожа