Әлемдік педагог – зерттеушілер елордалық ұстаздармен тәжірибе бөлісті
World Association of Lesson Studies педагогтерінің халықаралық конференциясы аясында елордадағы №75 мектеп-гимназиясына әлемдік педагог-зерттеушілер, сарапшылар мен ғалымдар келді.
«Lesson Studies: Aspiring to Better Learning and Teaching» конференциясының негізгі тақырыбы зерттеу алмасу, оқыту мен оқыту сапасын жақсарту, сондай-ақ оқу зерттеулері саласындағы тәжірибе мен тәжірибені талқылау және осы тәсілдің қолдаушыларын біріктіруге бағытталған.
Кездесуге қатысушылар Қазақстандағы оқыту әдісін зерделеп, түрлі елдердің педагогтарымен тәжірибе алмасу үшін ашық сабақтарға қатысты.
«Бүгін «Lesson Study» әдісінің ізбасарлары елордалық №75 мектеп-гимназияға келді. Іс-шара барысында қатысушылар қазақстандық оқушыларды оқыту әдісін зерделей отырып, ашық сабақтарға қатысты. Сабаққа Ұлыбритания, Швейцария, Жапония және Норвегия сияқты елдердің өкілдері де қатысты. Ашық сабақтар аяқталғаннан кейін мұғалімдер идея алмасып, одан әрі ынтымақтастық жоспарларын талқылады. Біздің міндетіміз – оқушыларды оқытуды қолайды және тиімді ету. Айта кету керек, конференция Қазақстанда алғаш рет өткізіліп отыр, сондықтан бұл халықаралық аренаға шығудың оңтайлы мүмкіндігі», – деді ұйымдастырушы, бас жоба-менеджер Тавиля Әкімова.
Конференцияға барлығы 664 адам қатысты, оның ішінде 200-ден аса шетелдік және 460 қазақстандық зерттеуші ұстаз болды.
«Мұндай іс-шараға қатысу – әр мұғалім үшін өте үлкен және баға жетпес тәжірибе. Біз бұл іс-шараға мұқият дайындалдық: егжей-тегжейлі талқыладық, сабақ жоспарларын жасадық және идеялармен бөлістік. Біздің әрқайсымыз оны тиімді және есте қаларлықтай ету үшін өз үлесімізді қостық. Біздің топта осы зерттеуде жұмыс істейтін бес мұғалім бар. Бұл менің осындай үлкен іс-шараға қатысуымдағы алғашқы тәжірибем және бұл біздің мектепте алғаш рет болып отыр», – деді №75 мектеп-гимназиясының химия пәнінің мұғалімі Ангела Гергенрейдер.
WALS конференциясы білім беруді жақсартудың жаңа көкжиектерін аша отырып, зерттеу ынтымақтастығы, өзара көмек және ақпарат алмасу үшін бірегей платформа ұсынады. Келесі жылы конференция Хиросимада өтеді.
Отандық және шетелдік сарапшылар үш күн бойы WALS 2024 Халықаралық конференциясында Lesson Study әдісін орта мектептерге енгізу бойынша ұсыныстарды қарастырып, зерттеулермен танысты. Ауқымды шара әлемдік деңгейде мойындалған эксперттердің симпозиумдарынан бастау алды. Сабақты зерттеу мен оқу бағдарламаларын кешенді зерделеуге бағытталған бұл жиындарда АҚШ, Жапония және Қазақстандық зерттеулер талданды, сонымен бірге еліміздегі және Швейцариядағы мектептердің басшылығы мен фасилитаторлардың осы әдісті енгізудегі рөлі сөз болды. Мұнан бөлек, қазіргі білім беру жүйесіндегі өзгерістердің қоғамды дамытуға, ақпарат алмасу мен бәсекелестік, адами капиталға көңіл бөлу сияқты бірқатар факторлар қамтылды. Симпозиумда алғашқы болып сөз алған Жапониядағы Шизуока өнер және мәдениет универсиетінің өкілі Т. Курамото жиынның мақсаты туралы сөз қозғап, Lesson Study және Куррикулум интеграциясын практикалық қолдану мысалында баяндамасын жасады.
Ал Солтүстік-Шығыс университетінің Миллс колледжінің жетекші ғылыми қызметкері Ph.D К.Льюс өз сөзін жапондық оқу жоспарын талқылаумен өрбітті. Ол Жапониядағы Lesson Study және оқу бағдарламаларының теориялық және практикалық аспектілерін қарастырды.
WALS конференциясы 2006 жылдан бері жүргізіліп келеді. Әлемнің көптеген елдері осы әдісті қолданатындықтан зерттеулер мен тәжірибелердің сан алуандығына көз жеткізуге болады.
Бүгінгі таңда елорданың білім беру ұйымдарында 26 944 педагог жұмыс істейді. Мұғалімдер күні қарсаңында ведомстволық наградаларға саланың 3500 үздік маманы ие болды, деп хабарлайды Астана әкімдігінің ресми сайты.
Жаңа 2024-2025 оқу жылында Астананың білім беру ұйымдарына 2 262 педагог қабылданды, оның ішінде 993-і жайлы мектептерге.
Мұғалімдердің кәсіби мерекесі қарсаңында 3500 педагог ведомстволық наградалармен марапатталды.
Елорда педагогтері мынадай ерекше наградалармен марапатталды: «Қазақстанның еңбек сіңірген ұстазы» құрметті атағы, «Қазақстан Республикасының Білім беру ісінің құрметті қызметкері» төсбелгілері, «Астана қаласының құрметті педагогі» төсбелгілері, алғыс хаттар мен грамоталар. Білім беру еңбегінің ардагерлері де назардан тыс қалмады.
Білім беру ұйымдарының педагогтері мен басшылары тәжірибе алмасу және кәсіби құзыреттілікті арттыру жөніндегі халықаралық семинарларға, конференцияларға қатысу үшін шетелдік іссапарларға барады. Соңғы үш жылда мұндай сапарларда 300-ден астам адам болды. Олар АҚШ, Сингапур, Чехия, Корея, Өзбекстан, Грузия, Жапония, Түркияға барды. Іссапар қорытындысы бойынша «Шетелдік тағылымдама: кәсіптік әдіснаманы үйреніңіз, меңгеріңіз және дамытыңыз» тақырыбы бойынша оқыту семинарлары ұйымдастырылды.
Г.Тұрлыбекова